בית אבות נווה שבא סיטי – בית אבות באשדוד

בית אבות באשדוד – נווה שבא סיטי

נווה שבא סיטי הוקם ב-2007 בשכונה האשדודית החדשה "סיטי", והוא מהווה לא פחות מאשר בית לאלפי קשישים מדי שנה. הם מגיעים אליו לא רק מרחבי העיר, אלא גם מיישובי וערי המרכז והשפלה.

גם בשנות הפעילות הקצרות שלו, רכש לעצמו נווה שבא סיטי מוניטין של מוסד סיעודי מהשורה הראשונה, אשר מציע לקשישים רמת חיים גבוהה ביותר.

דיור ומחלקות

כאמור, כ-300 דיירים משתכנים בנווה שבא סיטי. הם נחלקים לשתי מחלקות עיקריות: הגדולה שבהן היא מחלקת הקשישים הסיעודיים, בה כ-288 קשישים. במחלקה השנייה, מחלקת תשושי הנפש, מקום ל-30 קשישים נוספים.

הדיירים מתאכסנים בחדרים גדולים ומרווחים, המשקיפים על השכונה היפה. במסגרת השהות, ניתנות להם ארוחות חמות, המיועדות להשלים את הצרכים התזונתיים של בני גיל הזהב. השירות כולל גם שירותי כביסה וניקיון.

שירותים ומחלקות

אז מה כולל סל השירותים של נווה שבא סיטי? ראשית, יש להזכיר את השירותים הרפואיים. לקשישים ניתן טיפול רפואי מקיף, לרבות ביקורות, אבחונים, טיפולים תרופתיים וכן הלאה. דגש מיוחד בבית החולים ניתן לטיפולי הפיזיותרפיה השונים, ובכלל זה הידרותרפיה.

מבחינה סיעודית, מקבלים הדיירים מענה מלא גם כן. צוות רחב של מטפלות ומטפלים אישיים מוצמד לחולים הסיעודיים ומסייע להם למעשה להתנהל באורח פשוט במהלך היום והלילה. במקום מופעל מערך של שירות סוציאלי, המאפשר לקשישים לקבל את הזכויות המגיעות להם על פי חוק עקב גילם.

שעות הפנאי מציעות לא מעט פעילויות עבור הקשישים. פעילות זו כוללת בעיקרה חוגים, הרצאות, ימי עיון, משחקים וכן הלאה. תעסוקת הקשיש באה לידי ביטוי גם במסגרת הריפוי בעיסוק, המונהגת במקום ומאפשרת לקשיש לא רק לשמור על חוסנם, אלא גם לתרום לקהילה ולהעביר את זמנם.

צוות

מאחורי בית האבות נווה שבא סיטי שבאשדוד עומד מספר גדול של נפשות פועלות. בראש המערך הרפואי ניצב הרופא הגריאטרי, שנעזר בעבודתו בצוות מסור של אחים ואחיות. יחד עימם, פועלים בדרך קבע במוסד סיעודי זה גם עובדים סוציאליים, מטפלים אישיים, פיזיותרפיסטים, אנשי משק ומנהלה וכן הלאה.

השירותים של מרבית המעורבים ניתנים בכל שעות היממה, כשצוות כוננות מיוחד נמצא עבור החולים גם בשעות הלילה.

כתובת
עצמאות 63, אשדוד
"מרכז מידע גיל הזהב אינו קשור למוסד זה ודף זה הינו אינפורמטיבי בלבד. ניתן לפנות לעסק באופן ישיר או להתקשר ל- 077-9033548 לקבלת יעוץ חינם"