משען ברודצקי – דיור מוגן בתל אביב

דיור מוגן בתל אביב (רמת אביב) – משען ברודצקי

בלב ליבה של שכונת רמת אביב, סמוך לגן ציבורי גדול ואל מול קניון רמת אביב – מבחינים במבנה התמיר של משען ברודצקי – בית לדיור מוגן המוכר בקרב וותיקי ויקירי העיר תל-אביב.

דיור

הבית מציע לדיירים 4 סוגי דירות למגורים ביחידים או בזוגות, אשר עוצבו כולן מתוך מחשבה על צורכיהם – ניתן למצוא דירות חדר, חדר וחצי, שניים ואף שלושה חדרים. יחידות הדיור מרווחות ומוארות באור שמש טבעי במהלך שעות היום.
בכל קומה ניתן למצוא לובי קומתי לנוחיות הדיירים. סך-כל המקומות בדיור המוגן משען ברודצקי עומד על 150.

המחלקה הסיעודית החדשה של משען ברודצקי מפוארת ומטופחת, והיא מציעה חדרים נקיים ומרווחים, עם שירותים ומקלחת צמודים, ויכולה להכיל עד 34 קשישים סיעודיים.

שירותים

לדיירי משען ברודצקי ניתנים מיטב השירותים של דיור מוגן: טיפול רפואי בעת הצורך וכן שירותי מרפאה סדירים עם רופא משפחה, בית מרקחת ועוד.

למשלמים תשלום נוסף קיימים השירותים הבאים: שירותי מספרה / מניקור, טיפולים פיזיותראפיים (כולל הידרותראפיה), שירותי משק בית וכן שירות של לחצן מצוקה / מיגון.

המחלקה הסיעודית במקום מספקת למטופליה השגחה רפואית צמודה, הערכה תפקודית, שירותי פיזיותרפיה וכן שירותי תעסוקה ופעילויות פנאי, ריפוי בעיסוק, מספרה, מניקור, טיולים ושירותי כביסה (בתשלום) ועוד.

כמו כן, ניתן למצוא במשען ברודצקי בית כנסת, לרווחתם של כלל דיירי הבית.

פעילות

משען ברודצקי שוכן בסמוך לאוניברסיטת תל אביב וכתוצאה מכך נהנים דייריו משפע של פעילויות השכלה והעשרה. בעידוד ובתמיכת הצוות של משען ברודצקי – מגשימים הדיירים חלומות של למידה, העשרה ובעצם קיום של חיים מרתקים ופוריים.

לדיירים מוצע שפע של חוגים ולימודים בנושאים שונים ובמקום ישנה ספריה גדולה ומעודכנת. בנוסף, מתקיימות במקום גם מגוון פעילויות תרבות כהקרנת סרטים, קיום קונצרטים באולם הבית ועוד.

במשען ברודצקי לא מזניחים את הגוף – במקום ישנה בריכת שחיה וכן חדר כושר המקיימים שיעורי התעמלות.
בקומת הקרקע של המבנה פינות ישיבה, קפיטריה, חדר ביליארד ולובי מפואר, וכן בכל קומה ניתן למצוא לובי קומתי קטן יותר לאתנחתא קלה האהובה על הדיירים.

כתובת
ברודצקי 68, רמת אביב
טלפון: 03-7193500
"מרכז מידע גיל הזהב אינו קשור למוסד זה ודף זה הינו אינפורמטיבי בלבד. ניתן לפנות לעסק באופן ישיר או להתקשר ל- 077-9033548 לקבלת יעוץ חינם"