אחוזת נווה חוף – דיור מוגן בראשון לציון

אחוזת נווה חוף – דיור מוגן בראשון לציון

היתרון הראשון של בית הדיור המוגן אחוזת נווה חוף הוא המיקום שלו: במערב המתחדש של ראשון לציון, מרחק של מספר דקות הליכה מחוף הים ושלל קניונים, פארקים ושירותים הנמצאים במרחק נגיעה.

אחוזת נווה חוף מציעה לאזרחים הוותיקים המחפשים דיור מוגן בראשון לציון וסביבתה רמת חיים גבוהה במיוחד, אשר מאפשרת להם לחיות בתנאים הטובים ביותר שאפשר להגשים את עצמם בגיל השלישי.

דיור

בבית הדיור המוגן אחוזת נווה חוף כ-260 דירות המיועדות לדיירים עצמאיים. רמת הדיור גבוהה כאשר ישנה אפשרות לבחור בין דירות בנות חדר אחד, שניים או שלושה חדרים.

בכל אחת מהדירות ניתן למצוא מערכת מיזוג אוויר, מטבח, חלונות אקוסטיים, מקלחת, מרפסת שמש, ארונות קיר ועוד. בכל דירה יש לחצן מצוקה. רמת השירות בדיור מוגן אחוזת נווה חוף גבוהה מאד, הדיירים זוכים ליחס אישי ברמת שירות של מלון 5 כוכבים מצד הבעלים של הדיור המוגן ומצד כל אנשי הצוות.

אחוזת נווה חוף בראש ובראשונה מספקת שירות לדיירים עצמאיים המעוניינים לחיות את חייהם בסביבה מוגנת וברמת חיים גבוהה. בנוסף קיימות בבית מחלקות תומכות המאפשרות רצף טיפולי דוגמת מחלקה סיעודית, מחקת תשושי נפש ומחלקת דיור תומך.

המערך הרפואי זמין בכל שעות היממה וכולל את רופא המתחם, צוות רופאים המתעסק בהיבטים השונים של הרפואה ועוד. הבית משתף פעולה עם המרכזים הרפואיים ובתי החולים הקרובים אליו.

במתחם הדיור המוגן ניתן למצוא לא מעט שירותים ומתקנים, ביניהם סופר-מרקט, מספרה, חדר אוכל, אולם אירועים ועוד. אחד המקומות האהובים על הדיירים הוא האודיטוריום המפואר, בו מוקרנים סרטים ונערכות הרצאות, ימי עיון ומופעים. אחוזת נווה חוף מציעה חוגים רבים ומגוונים.

הבריכה, חדר הכושר והג'קוזי מאפשרים לדיירים לשמור על כושר ולשמור על בריאותם.

צוות

כוח האדם של בית הדיור המוגן אחוזת נווה חוף מרשים בכל קנה מידה. בין העוסקים המרכזיים במלאכה, ניתן למנות רופאים גריאטריים וכלליים, פיזיותרפיסטים, אחים ואחיות, עובדים סוציאליים, עובדי סיעוד, עובדי מנהלה, מרפאים בעיסוק, אחראית פעילות תרבות ועוד.

באחוזת נווה חוף שמים דגש על הקשר האישי עם הדיירים תמיד, כך שישנם יחסים חמימים ביותר בין הצוות לבין הדיירים, ובין הדיירים לבין עצמם דבר אשר הופך את האווירה במקום למאוד ביתית.

המחשה - חמדת נוף ים

המחשה – אחוזת נווה חוף

כתובת
המגילה 30, ראשון לציון
"מרכז מידע גיל הזהב אינו קשור למוסד זה ודף זה הינו אינפורמטיבי בלבד. ניתן לפנות לעסק באופן ישיר או להתקשר ל- 077-9033548 לקבלת יעוץ חינם"