נוף הגפן – בית אבות בחיפה

נוף הגפן – בית אבות בחיפה

נוף הגפן הוא בית אבות המיועד לדיירים במצב סיעודי, סיעודי מורכב וסיעודי דיאליזה, המעניק טיפול מקצועי של בית חולים 24 שעות ביממה.

המקום

במקום מכון דיאליזה, המאפשר טיפול במקום וחוסך מהדיירים את העוגמה והקושי בטלטול הדייר לבית החולים וחזרה לבית האבות וכן מכון פיזיותרפיה חדשני לטיפול בדיירים.

נוף הגפן מציע מגוון של חדרים ממוזגים ומרווחים עם מקלחות ושירותים צמודים, חיבור לקו טלפון וחיבור לכבלים. חדר אוכל גדול ומטופח עם תפריט כשר ומאוזן על ידי דיאטטיקנית.

פעילויות

הדיירים בנוף הגפן זוכים לפעילות עשירה בהתאם ליכולתם ולהעדפותיהם, מגוון של פעילויות פנאי כגון שיעורי תנ"ך, היסטוריה, אקטואליה, מוסיקה, חוגי יצירה ועוד. חדר תעסוקה המציע מגוון של פעילויות אישיות עם מדריכות תעסוקה.

שירותים

בית אבות סיעודי נוף הגפן מציע שירותים רפואיים הכוללים רופא 24 שעות ביממה, צוות של אחיות ומטפלים מקצועיים בעלי ניסיון גריאטרי רב בחולים סיעודיים, אבחון וטיפול רפואי, טיפול סוציאלי, ריפוי בעיסוק, טיפול אישי, מספרה, פדיקור, פיזיותרפיה ושירותי כביסה.

הצוות

צוות נוף הגפן מנוסה בטיפול גריאטרי ומטרתו להעניק יחס אישי לכל דייר. הצוות כולל רופא פנימי, רופא אונקולוג, עובדים סוציאליים, אחיות, מטפלים, פיזיותרפיסטים, מרפאים בעיסוק, דיאטנית ועובדי בית.

המחשה - נוף הגפן

המחשה – נוף הגפן

כתובת
הגפן 4 , חיפה
"מרכז מידע גיל הזהב אינו קשור למוסד זה ודף זה הינו אינפורמטיבי בלבד. ניתן לפנות לעסק באופן ישיר או להתקשר ל- 077-9033548 לקבלת יעוץ חינם"