בית ברט – דיור מוגן בירושלים

דיור מוגן בירושלים – בית ברט

בשכונת בקעה שבירושלים פועל משנת 1982 בית הורים בית ברט, השייך לעמותת רעות המציעה פתרונות דיור לאוכלוסיית הקשישים בישראל. דיור מוגן זה הינו בעל אופי דתי, ולכן הוא מיועד בעיקר לאוכלוסיית הדתית, שומרת המסורת, המתגוררת בירושלים וסביבתה.

דיור

בית ברט הינו בניין בעל שלוש קומות, המציע פתרונות דיור לאוכלוסייה המבוגרת המסורתית של ירושלים. המתחם מכיל כ-80 יחידות דיור, אשר מיועדות לעצמאיים, ליחידים ולזוגות. כל אחד מהחדרים מאובזר במידה נאה, וכולל מרפסת גדולה.

המועמדים צריכים לעבוד ועדת קבלה, אשר בין היתר בודקת את היכולות התפקודיות שלהם. בצירופו של דו"ח ואישור רפואי המבהירים את מהות הבעיה ואופני התפקוד של הקשיש, מוחלט בסופו של דבר על הדיירים החדשים של בית ברט.

לכל אורך השהייה, זוכים הדיירים לארוחות חמות, אשר מוענקות מספר פעמים בימים ומותאמות באופן אישי אל הצרכים של כל פרט.

שירותים ופעילויות

לדיירי בית ברט מוענק, בראש ובראשונה, טיפול רפואי מונע, מעקבים הנערכים באופן תקופתי וכן מרפאה. לרשותם צוות נרחב של מטפלים סוציאליים וחונכים אישיים (חלקם פועלים בהתנדבות), אשר מלווים את הקשיש מבחינה חברתית ורגשית, ומקנים לו תחושת חמימות.

מעבר לכך, כולל המתחם הגדול גם בית כנסת מפואר בו נערכות תפילות מדי יום ובחגי ישראל, ספרייה עמוסת כותרים, גינה מרווחת וירוקה, חוגים עיוניים שונים, שירותי כביסה (למקבלי השירות) ועוד. מספר פעמים בשבוע, מאורגנות בבית ברט פעילויות חברתיות עבור ציבור הדיירים, ובכלל זה משחקים קבוצתיים, ימי עיון, סדנאות וכן הלאה.

מכיוון שרבים מהקשישים המתגוררים בבית ברט מסוגלים לתפקד בכוחות עצמם, קיים גם מגרש חניה פרטי עבור הדיירים, המשמש גם את בני המשפחה, כמובן, כשאלה באים לבקר את יקירם.

צוות

צוות העובדים של בית ברט הינו בעל ניסיון רב שנים בעבודה עם האוכלוסייה המבוגרת, ואנשיו באים מכל קצוות הקשת הסיעודית. מעבר לצוות הרופאים הגריאטרים והאחיות, אשר מוצמדים לקשישים ונמצאים במרפאת המתחם, חולשים על התפקידים השונים גם מתנדבים רבים, צוות סוציאלי, עובדי מנהלה וכן הלאה.

בית ברט הינו בית הורים בירושלים, השייך לרשת רעות המציעה פתרונות דיור וסיעוד לאוכלוסיית הקשישים בישראל.

המחשה - בית ברט (רעות)

המחשה – בית ברט (רעות)

כתובת
דרך חברון 56, ירושלים
"מרכז מידע גיל הזהב אינו קשור למוסד זה ודף זה הינו אינפורמטיבי בלבד. ניתן לפנות לעסק באופן ישיר או להתקשר ל- 077-9033548 לקבלת יעוץ חינם"