בית אבות גינת הזהב

במרכז העיר בני ברק ובקרבת נסיעה קצרה מהצירים המרכזיים, נמצא בית ההורים גינת הזהב (לשעבר נאות השלושה).

בית אבות סיעודי בבני ברק – גינת הזהב

דיור

גינת הזהב הוא מרכז גריאטרי המיועד לקשישים סיעודיים או חולים כרוניים. המקום יכול לשכן עד 72 דיירים. לאחרונה השיקה ההנהלה מחלקה חדישה נוספת לקשישים תשושים וסיעודיים, ברמה של בית מלון יוקרתי.

החדרים בבית גינת הזהב מרווחים ונקיים ובכולם ניתן למצוא מיזוג אוויר. בכל חדר ישנו ציוד הולם לטיפול גריאטרי מקיף בקשישים סיעודיים.

שירותים ופעילות

הדיירים בגינת הזהב זוכים לטיפול רפואי צמוד, מעקב על מצבם וכן טיפולי מנע נדרשים. כמו כן, טיפול סוציאלי וטיפול אישי ושירותי סיעוד (סיוע באכילה, רחצה וכו'). במקום ניתנים גם טיפולי פיזיותרפיה (כולל הידרותרפיה) במכון החדיש, ריפוי בעיסוק ועוד.

חדר האוכל של המקום מגיש ארוחות כשרות למהדרין, אשר מורכבות על-ידי תזונאית מוסמכת אשר מקפידה להתאים לכל דייר ודייר את ההרכב התזונתי לו הוא זקוק.

הדיירים מוזמנים לקיים תפילות בבית הכנסת המפואר, או להשתתף במגוון של פעילויות תורניות. כמו כן, לשעות הפנאי של הדיירים מתוכננות פעילויות חברתיות-טיפוליות כמו התעמלות משקמת.

הצוות

בבית גינת הזהב ישנו צוות מקצועי ומסור, המתנהל באוירה משפחתית כלפי הדיירים. הצוות כולל רופא כללי, רופא גריאטרי, אחיות, עובדים סוציאליים, מטפלות מנוסות, פיסיותרפיסטים ומדריכים אחרים וכן עובדי משק.

כתובת
השלושה 30, בני ברק
"מרכז מידע גיל הזהב אינו קשור למוסד זה ודף זה הינו אינפורמטיבי בלבד. ניתן לפנות לעסק באופן ישיר או להתקשר ל- 077-9033548 לקבלת יעוץ חינם"