בית אבות מולה נוף

בית אבות בירכא – מולה נוף

בלב הנוף המרהיב של הגליל המערבי הירוק, בכפר ירכא שוכן לו מזה כשמונה שנים בית חולים גיריאטרי-סיעודי בשם מולה נוף.

המקום בנוי בצורה ייחודית שהיא חצי סהר ממזרח למערב וזהו סימלו של המקום- מיזוג תרבויות, שכן האוכלוסייה המשתכנת בו מורכבת מארבעה זרמי הדת: יהודים, מוסלמים, נוצרים ודרוזים, המתקיימים תחת כיפה אחת בהרמוניה, תוך כיבוד האחד את אמונתו וחגיו של השני.

דיור

מולה נוף מיועד לקשישים סיעודיים אשר תפקודם הפיזי והמנטלי היומיומי לוקה בחסר ולכן זקוקים לעזרה והשגחה צמודה בכל פעילותם, ברוב או בכל שעות היממה. בין אם מדובר בקשישים בודדים ובין אם המתגוררים יחד עם בן/ בת זוג, או משפחה נוספת, לפי תנאי המקום.

במקום כמאה וחמישים מיטות בתוך כשישים יחידות מגורים מאובזרות ונוחות, אשר בהן ריהוט, חדרי מקלחת ושירותים אשר בהם ציוד מתאים, אסתטי ובטיחותי וכן מערכות מיזוג קור וחום, אשר מופעלות באופן עצמאי בכל חדר ולחצן מצוקה, מקושר לאחיות, המוצמד לכל מיטה.בנוסף, ישנה חנייה צמודה בעלת מספר רב של מקומות חנייה לפחות כמספר המיטות במקום.

שירותים ופעילויות

"מולה נוף" הינו בית חולים סיעודי המתמחה במתן שירותי סיעוד צמודים, מקצועיים ונוחים ביותר, אשר הופכים את השהות במקום לנעימה במיוחד ומרגיעה במיוחד. השירותים במקום כוללים: סיוע סוציאלי, פיקוח על תזונה נכונה, אוכל מעולה, טיפול רפואי מן השורה הראשונה, פיזיותרפיה, ריפוי בעיסוק, פעילויות חברתיות, נקיון וישירותי כביסה מסביב לשעון, שימוש בציוד רפואי מתקדם לצורך מעקב רפואי אחר החולים ועוד. במקום פועלת גם פינת חי לרווחתם והנאתם של הדיירים ובני משפחותיהם.

הצוות

במקום פועלים מספר צוותים מקצועיים, כגון:

צוות רפואי: עובדים סוציאליים, תזונאית, פיזיותרפיסטים מנוסים משך רוב ימות השבוע, צוות ריפוי בעיסוק, רופאים שונים: המתמחים בגיריאטריה, רפואת משפחה, עיניים, עור, שיניים, צוות סיעודי וותיק בעל נסיון עשיר ופסיכיאטר
צוות מטבח: הכולל טבחים מקצועיים, בעלי נסיון עשיר, המבשלים ארוחות גורמה בריאות וטעימות ודואגים לשלוש ארוחות מרכזיות ועוד שתי ארוחות ביניים מזינות וטובות, כמו גם שתיה קרה וחמה נגישה בכל שעות היממה.
צוות נקיון ואחזקה: מנהל בניין ואנשי נקיון כמו גם ציוד כביסה ומייבשי כביסה לצורך אספקה שוטפת של ביגוד ומצעים ללא הגבלה.

המחשה - מולה הנוף

המחשה – מולה הנוף

כתובת
בית אבות מולה נוף
"מרכז מידע גיל הזהב אינו קשור למוסד זה ודף זה הינו אינפורמטיבי בלבד. ניתן לפנות לעסק באופן ישיר או להתקשר ל- 077-9033548 לקבלת יעוץ חינם"